افزونه راکت وردپرس
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 39
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 974
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 975
:: بازدید ماه : 1922
:: بازدید سال : 4766
:: بازدید کلی : 4766
مشکلات مربوط به تهیه قالب از سایت اصلی سازنده

{راه‌ها|روش‌ها} بسیار آسان برای {یادگیری|آموزش|مطالعه} {همه چیز|همه قطعات|همه چیزها|هر چیز کوچک|هر قسمت|هر چیز|کل چیز} درباره دانلود قالب وودمارت

اگر پیشنمایش انلاین قالب وردپرس وودمارت را مشاهده کنید شاهد قابلیت ها و امکانات بی نظیر ای نقالب فروشگاهی خواهید بود. حتما از دوره آموزش قالب وودمارت استفاده کنید در کل اگر یک طرح رو از صفر خودتون بر اساس چیزی که نیاز دارید طراحی کنید خیلی بهتر است چون زمانی که از دمو استفاده می کنید بسیاری از المان هایی که شما به آن نیاز ندارید هم اضافه می شود و علاوه بر اینکه سایت شما رو سنگین می کند بعد بعضی از صفحات بی کیفیت دمو ممکن است در گوگل ایندکس شود که برای سئو سایت خوب نیست. آپدیت دائمی ورژن 6.5.4 اضافه شد چرا وودمارت رو رایگان کردیم؟ این بخش همان طور که گفته شد یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های سایت می باشد. در دوره آموزش وردپرس باران به طور کامل مباحث طراحی سایت و ویرایش قالب ودمارت فارسی بررسی خواهند شد.


سئو برای سایت های فروشگاهی یکی از مهم ترین مباحث محسوب میشه و همیشه جزو دغدغه های وبمستران سایت های فروشگاهی بوده و خواهد بود. شما با نصب افزونه روولوشن اسلایدر در قالب وردپرس وودمارت فروشگاهی قادر خواهید بود انواع اسلایدر های مختلف در طرح ها و شکل متنوع طراحی کرده و در سایت خود استفاده کنید. در حال حاضر کلیه درگاه های بانک های ایرانی از این افزونه پشتیبانی می کنن و شما می توانید هر نوع درگاهی را روی فروشگاه اینترنتی خود نصب کنید. کلیه سایت های فروشگاهی وردپرس با استفاده از این افزونه طراحی شدن . این ابزار کلیه زبان ها را دارا بوده و به شما اجازه میده هر زبانی را به سایت فروشگاهی خود اضافه کرده و سایتتان را به زبان های مختلف جهان مجهز کنید. این قالب به علت سازگار بودن با افزونه های WPML و Polylang قالبیت پیشتیبانی از سایت های چند زبانه را داشته و یک نوار اعلان کوکی زیبا (GDPR) برای گرفتن اجازه برای نمایش محتواها را نشان می دهد. قالب وردپرس woodmart این قابلیت را نیز داخل خودش داره و شما می توانید به راحتی یک بخش وبلاگ حرفه ای با چیدمان دلخواه و سفارشی خودتون راه اندازی کرده و مطالب متنوعی را داخل آن قرار دهید.

ما در این مقاله قصد داریم معروف ترین قالب فروشگاهی وردپرس در ایران را به شما معرفی کنیم تا با بهرهگیری از آنها بتوانید بهترین و مناسب ترین فروشگاه را در بستر اینترنت برای خود ایجاد کنید. ما بعد از کلی تحقیق و جستجو در اینترنت و منابع معتبر، سعی کرده ایم بالای ۱۰ مورد از بهترین قالب های تجاری مخصوص وردپرس را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید مناسب ترین قالب را برای کسب و کارتان انتخاب کنید. اگر کمی درباره انتخاب بهترین قالب فروشگاهی تحقیق کنید حتما به قالب وودمارت می رسید. در این زمینه هم تیم قالب حرفه ای وودمارت چیزی کم نگذاشته و به بهترین شیوه و مناسب ترین راه قانون سئو را در قالب پیاده کرده است و آموزش قالب وودمارت به بهترین شکل برای فروش محصولات شما آماده است. قالب وودمارت جزو قالب هایی است با ارائه بیش از 70 دموی آماده عملکرد فوق العاده ای را در زمینه ایجاد تنوع دمو برای کاربران داشته است.


طرح بندی ها با کشیدن و رها کردن ایجاد می شوند. این قالب فروشگاهی دارای طراحی فوق العاده زیبا و شکیلی می باشد که در همون نگاه اول سلیقه های زیادی را سمت خودش جذب می کنه. محصولات وردپرس دارای 6 ماه پشتیبانی پس از خرید است که پس از اتمام می توانید مدت زمان را تمدید کنید . شما می توانید با خرید قالب فروشگاهی وودمارت تقریباً هر نوع وب سایت فروشگاهی که تمایل دارید را به راحتی راه اندازی کنید. با استفاده از بسته نصبی آسان به اصطلاح کوییک استارت شما می توانید در کمتر از 1 دقیقه سایت خود را شبیه به پیشنمایش فارسی راه اندازی کنید. آموزش نصب بسته نصبی شاید براتون سوال باشه بسته نصبی چی هست اصلا ؟ این بسته درون پکیج قالب خریداری شده از تم فارست نمی باشد . تا امروز عنوان محبوبترین و پر فروشترین قالب وردپرسی ایران برازنده این محصول ارزشمند شده است.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : راکت
تاریخ : 30 / 7
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ افزونه راکت وردپرس افزونه wp rocket خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید